27 Mayıs 2016 Cuma

Doruk'la Annesinin Sabah Duası

Bir Çift Yürek... Şu anda okuduğum kitap. Daha bitirmedim ama okumayanlara şiddetle tavsiye ediyorum şimdiden. Bu sabah metroda okuduğum bir bölümden esinlenerek Doruk'la sabah dualarına başlamaya karar verdim. Ve Doruk'la annesi için bir sabah duası hazırladım. İki yaşını geçti ve artık her şeyin farkında. Hayata şükretmesini, kendini bilmesini ve sevmesini, diğer canlılara saygılı olmasını istiyorsam bunu her sabah tekrar etmenin işe yarayacağını düşünüyorum. Gerçi hafta içi o uyanmadan çıkmış oluyorum ama bir süre sonra ezberleyeceğini biliyorum. Zaten duvara asmayı düşünüyorum :)

Bu duanın bana da iyi geleceğine inanıyorum. Yazarken bile huzurla dolduğumu hissettim. Çünkü şükretmenin ve istemenin gücüne bütün kalbimle inanıyorum. Bence siz de kendi duanızı yazın, hatta çocuğunuz biraz büyükse birlikte yazın. Bizim duamızı da kullanabilirsiniz. Ve sonuna benden de bir 'Amin' eklemeyi unutmayın :)



Not: Resimler Oyuncu Annenin kavanozundan alıntıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder