2 Şubat 2015 Pazartesi

Elmalı Tatlı

Doruk geçen hafta çok hastaydı. Bir hafta boyunca anne sütü dışında hiçbir şey yemedi. Yemek yemeye başladığı zaman da öncesinde severek yediği şeyleri reddetti. Elma en sevdiği meyveydi ama yemeyi reddedince ben de eskiden yaptığım çok basit bir tarifi Doruk'a uyarladım. Kasenin yarısından çoğunu bitirdi.

Önceden yaptığım tarif şöyle: Elma rendesi, burçak bisküvi ve fındık. Hepsini yoğurup top top yapıp, üzerinde çikolata sosu ve hindistan cevizi ile servis ediyordum.

Doruk için paket bisküvi kullanmadığımdan tarifi değiştirdim. Sonuç gayet başarılı.


Malzemeler:
- 2 elma (rendelenecek)
- 2 kaşık buğday kepeği
- Yarım kaşık ruşeym
- 1 kaşık toz ceviz
- 1 çay kaşığı tarçın

Hepsini karıştırdım. İşte bu kadar. Kaşıkla yedirmek daha kolayıma geldiği için biraz cıvık bıraktım ben. Eğer top yapmak istiyorsanız buğday kepeğini biraz daha fazla koyabilirsiniz. Bu arada Doruk 12 aylık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder