1 Aralık 2014 Pazartesi

Doruk'un Denizle Tanışması




Ana! Noluyo orda? Koskoca 5 aylık hayatımda beni suyun bebek küveti kadar olabileceğine inandırdın kadın! O karşıdaki nedir? Madem böyle bir su kaynağı vardı, beni bugüne kadar neden getirmedin buraya? Güvenim sarsıldı sana kadın!! Çekil, çekil karşımdan.





 


Uuuuuu! Bu ne be? Isıtmayı unutmuşsun bunu kadın! Dondum.. Dondum... Çeeekk! Benim için ideal banyo sıcaklığını hala öğrenemedin mi? Çabuk ısıt şu suyu! Sinirlendim bak şimdi. Sonra da niye saçıma başıma dalıyorsun diyorsun. Hallaam yea!







Çok yüzdüm, çok yoruldum. Hayat ne zormuş meğerse! Kadın, bana bunları anlatmamıştın. Kafam mı ağırlaştı benim? Getir şu omzunu bakim! Aslında severim seni bilirsin.








Yok yaa! Ben biraz güneşleneyim. Siz girin. Yahu ısrar etmeyin. Sabah çok yüzmüşüm, yorgunum biraz. Şöyle biraz daha kestirsem hiç fena olmayacak. Hmmm!







Bana ne! Gelmiycem ben! Beni yine minnacık küvete mahkum edeceksin biliyorum kadın. Bana bak küserim. Sen git dedim. Bırak beni! Bıraksana yeaa! Inga!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder