2 Aralık 2014 Salı

D-Man'in Hamak Keyifleri


Evde hamak keyfiyle başladık bakalım. Hadi hayırlısı. Çirkin olmamdan anlamışsınızdır daha çok miniğim. Ama şampiyon pozum kurtarıyor durumu bence.

Değil mi kadın? Bak bloğa koycam bu fotoyu, doğru söyle karizmam bozulursa yüzünü tırmalarım sen de çirkin suratlı olursun. Ona göre.



Kadın sen niye böyle yapıyorsun bana? Her şeyi eksik yaşatıyorsun yea. Ben anlamıştım ama evde bişey eksikti. Burda biri üflüyo püfür püfür, çok hoşuma gitti. Sağa sola baktım bulamadım kim ama boşver zaten üflesin de... Ohh! Uyurum ben burda. Valla bak, uyudum işte.





Tosbik çıktım sanki biraz, hı? Baksana! Evet yeaaa! Açıyı değiştir bi daha çek bakim. Sen de şişkosun ama uzun pantolon giymişsin. Benle derdin ne senin kadın? Benim tombilişkolarımı niye açıkta bıraktın? Gel bakim. Saçın nerde senin?







Napıyosun sen orda? Sallasana fotoğraf çekicem diye uğraşıyorsun. Şurda iki kestiricem salla kadın! Uyanınca çekersin. Öyle daha sevimli olur bak valla.







Gözlerimi dinlendiriyorum sadece. Sen konuş ben dinliyorum seni. Totomu döndüm kusura bakma rahat edemediğimden. Yoksa uyumuyorum valla, dinliyorum seni. Kulağım sende inanki. Horrr!











Birazdan yağmur yağacak şemsiyeyi tutarsın ben uyanana kadar. Tamam mı kadın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder