1 Aralık 2014 Pazartesi

D-Man ve Tavuk




Şşşşş. Noluyo? O parmak lazım bana. Heyyy! Sana diyorum. Bana bak tekmemin tadına bakmak istiyorsun galiba.










Sen gel bakim buraya. Ne laftan anlamaz şeysin sen. Gözünü çıkarırım senin. Akıllı ol!










Anam sen ne gada da yumuşak bişeymişsin. Dur bakim!









Versene sen şunu bana! Ben taşırım yeaa. Ver bi fotoğraf çekilip vericem yine. Yok yeaa ne çıkarcam gözünü! Kafasını da koparmam inan olsun. Ver işte yeaa! Ne nazlandın be.







 Neyse şöyle sevimli bi poz vereyim de unutsunlar tavuğu. Sonra farkettirmeden hallederim ben o işi. Çek sen çek kadın. Şöyle gülerken de çek bi tane.

Şşşş. Tavuk bekle sen bekle. Geliyorum birazdan!


                                                                                                                                                                                                                          -Doruk 5,5 aylık-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder