3 Aralık 2014 Çarşamba

D-Man Safranbolu'da




Nereye geldik? Çıkarın beni şurdan. Değişik evler görüyorum sanki. Kadın, yolda çarpık kentleşmeyi dinlemekten sıkıldım. Anca beton yığınlarını gösterdin durdun. Madem mühendisim diye hava atıyorsun, bu evleri de anlat da görelim.










Önce bi profil fotoğrafı çek ama. Şöyle Safranbolu evleriyle al. Çok sırıtmadım dimi? Yeaa sevimli olduğumu herkes biliyor, sen karizmama çek dikkatleri.










Abla bi baksana. Şşşş sana diyorum. Ne suratsızsın sen ya. Alt tarafı bi soru soracaktım. Gidelim burdan adam. Sinirim bozuldu. Şöyle kahve içip sakinleşebileceğim bir yer olsun.









Hah burası iyi. Şu kızların yanındaki masaya oturalım. Ben muhabbeti kurarken siz bana bi tane közde kahve söyleyin. Safranlı lokum da olsun yanında.








Ulann! Kızları keserken yakalandık gördün mü? Şşşş bana bak sakın bu fotoğrafları basayım deme. Caponlarla kriz olur bak. Kendim için  diyorsam.. Ülkeler arası bozulmasın şimdi durup dururken.







Yorulmuşum kadın! Yollar çok taşlı, çok yokuş var. 4x4 alın bana. Tıngır mıngır içim dışım karıştı. Cimrilik yapmayın.











Not: D-Man'in 'Kel, bodur, şişman, beş kuruş parası da yok ama kadınlar bayılıyor.' Bakışı yeter! isimli fotoğrafı da Safranbolu'da çekilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder