16 Aralık 2014 Salı

D-Man Büyükada'da

Bu kadın çıldırmış. Benle tek başına tatile gitmeye karar vermiş. Ne cesaret arkadaş. Neyseki abartmamış da yakında bir yerler ayarlamış. Büyükada'dayız. Melike teyzemin müsait olduğunu öğrenince onu aradım hemen. Bak dedim bu kadın kafayı yemiş, korkuyorum ben, sen de bizle gel yoksa başıma her an her şey gelebilir. Endişeliyim bu konuda. Canım, beni bu manyakla tek başına bırakmaya gönlü elvermedi tabi. O da geldi de derin bir nefes aldım. Odanın balkonunda oturdum manzarayı seyrediyorum gönül rahatlığıyla.





Denize geldik ama nasıl bir rüzgar var, nasıl bir dalga var anlatsam inanmazsınız. Karadeniz kızıyım ben diye hava atan annemin girmesiyle çıkması bir oldu. O çıkınca Melike teyzem de dalga beni etkilemez diye girdi, aynen çıktı. E hatunlar böyle yapınca karizmayı çizdirmeyeyim diye ben hiç girmedim. Uyuyormuş numarası yaptım. Bir hafta kaldık, son gün gelirken düzeldi deniz. O gün de biz girmedik, hıh. Ama adanın tadını çıkardık, dibine vurduk.






Rüzgar çarptıysa demek. Deli gibi uykum var. Bi de acayip bir sıcak var. Uyuyorum evet, çıkabilirsin odadan kadın. Çık işte, 5 dakika sonra gelirsin. 5 dakika bütün valizi boşaltmak için bana yeter heralde. Ya da dur şunu 10 dakika yapalım. Valizi boşalttıktan sonra uyku pozuna dönerim tekrar. Benim yaptığımı anlamaz. Uyuyodum, görmedim derim.






Yemiycem kadın. Sen dün ada waffle ı bensiz götürdün. Şimdi benle uğraşırsın böyle. 10 gün önce ek gıdaya başlamadın daha diyordun hadi. Şimdi bahanen de kalmadı. Obursun. Şişkosun. Kabul et. Waffle ını benle paylaşmak istemedin. Ben de bu tatsız tuzsuz şeyi yemeyerek protesto ediyorum seni. Ama madem yapmışsın ziyan olmasın. Şöyle biraz mıncıklıyim.

Melike'ciğim sen olmasan bunu da yaptırmazdım ben buna. Mızlanırdım sızlanırdım benle ilgilenmesi gerektiği için hiç bişe yapamazdı. Yatsın kalksın sana dua etsin. Ama sen gidince başbaşa kalacağız. O zaman göstereceğim ben ona. O waffle ı yemeden bu adadan dönmeyeceğim işte. Görürsün kadın!









Akşam oldu hüzünlendim ben yine. Şaka şaka keyfim yerinde, balık yemeye gidiyoruz. Babam da gelecek. İki tek atarız birlikte artık. Gülmiyim gülmiyim diyorum, tutamıyorum. Sür kadın. Meze de olcak mı ya? Mezesiz içemiyorum biliyorsun.








Tamam yeaa! Oturalım artık, balıklar da geldi. Du bakim. Ne gülüyorsun sen? Bişe mi var dişimde. Yoo dişim yok ki benim. Noluyo? Hee özledin sen beni. Oldu o zaman, oturalım hadi. Bak spotlar var orda. İkimiz de kabak gibi parlarız. Masada çekilsek? Şimdi burnuna dalacağım haberi yok.







Bi de burda acayip güzel kızlar var. E tabi benim de keyfim yerinde. İki şirinlik yapıyorum, hooop kucak. Yine gelelim buraya kadın. Sevdim ben burayı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder